השקת מוצר באינטרנט, איך ולמה זה עובד?

רבות נכתב,צולם ונאמר על "איך מבצעים השקה אפקטיבית" של מוצר ברשת.

הסטטיסטיקה מדברת על 90% כישלון לרוב ההשקות (חוסר רווחיות).

אז איך באמת מצליחים (ובגדול) ה- 10% הנותרים?

מה הם עושים נכון, או יותר נכון מה לא עושים?

בתור בעלי עסקים אני מציע לכם ניסוי – להצטרף להשקה מרתקת ולבחון מה קורה מאחורי הקלעים.

לאחר שבועיים מאומצים של הכנות אשתי ואני (ברקע) השקנו היום משהו מרתק.

לחצו כאן לצפיה בהשקה.
Screenshot 2014-10-19 09.15.50

אתם מוזמנים לשאול,להעיר ולהאיר כאן  למטה בבלוג.

נסו לחשוב (ולרשום):

מה קדם להשקה?
מי קהל היעד?
מה מטרת ההשקה?
למה אנשים מגיבים?
מה מטרת התגובות?
ועוד ועוד…

והכי חשוב – איך תעשו זאת בעסק שלכם.

מחכה לשאלותכם

להצלחתכם,

עדי פרידמן
"הצעד הבא" – ליווי עסקי ממוקד

As a business mentor, I believe that anything we can dream on we can make it happen. For years, I've been helping people to discover their true passions and to turn it into a profitable business, and in a short time.I love business entrepreneurship, built several businesses of my own, and mentored many others to build their own businesses.לאחר שנים של עיסוק פורמלי ובלתי פורמאלי בתחום היעוץ הארגוני והעסקי בתפקידי:יעוץ ארגוני ניהול ופיתוח עסקי אימון וליווי אישי לבעלי עסקים והנחיית מאות אנשים ובני נוער למימוש הפוטנציאל האישי. פיתחתי וניהלתי עמותה, ויעצתי לעמותות נוספות הקמתי עסקים, בחלקם נסגרו וחלקם נמכרו ברווח מצוין. תוך כדי, התמחיתי בהקמת רשתות מחשבים, אבטחת מידע הקמת כלי שיווק כמו אתרי אינטרנט מכירתיים, דפי נחיתה, דפי מכירה, אמצעי סליקה... http://www.tzaad.co.il

נשלח ב כללי
2 comments on “השקת מוצר באינטרנט, איך ולמה זה עובד?
  1. בקיצור נמרץ…
    סיפור השקה מנצח, מעורבות רגשית של המשתתפים (המגיבים), שיתופי פעולה מתאימים, מחיר מפתה…

  2. GLIA הגיב:

    נו, אז אני סקרנית, למה באמת ההשקה הזאת הצליחה? והשקות אחרות לא?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*