מה ששלושים דקות יכולות לעשות למכירות שלך

כמה זמן אתם מקדישים לשיפור המיומנויות ביום או שבוע?

נתקלתי בציטוט שגרם לי לעצור ולחשוב.

איך היה נראה העסק שלך אם ​​הייתם משקיעים זמן בהשחזת הגרזן שלכם?

אברהם לינקולן אמר, "אם היה לי שש שעות לכרות עץ ,הייתי מקדיש את ארבע השעות הראשונות לחידוד הגרזן."

במילים אחרות, לינקולן היה מקצה שני שליש מזמנו בשיפור הכלים שהופכים את עבודתו ליעילה ואפקטיביות יותר. 

axe

מה אם היינו מקצים רק 30 דקות בכל יום עבודה כדי להשתפר במכירות, לשפר את שירות הלקוחות שלנו ולייעל את ניהול העסק שלנו? 30 דקות ביום – מה תהיה התוצאה הסופית? 

ומה התירוץ שלהם להמשיך ברוטינה היומיומית הזאת? "אני עובד קשה, וזו הדרך הטובה ביותר שאני מכיר להשיג תוצאות". בטעות אנו מצפים להתקדמות רק מעצם היותנו עובדים כל כך קשה.

שלא תטעו – אני בעד עבודה קשה; אני רק נגד חוסר מיקוד. דמיינו לאיזה שיאים תוכלו להגיע בעזרת שילוב של מיקוד, המושג על ידי חשיבה מוקדמת, וחידוד הכישורים שלנו, ביחד עם עבודה קשה! מרבית בני האדם מגיעים לעבודה ומתחילים מיד בביצוע משימות. על דרך המשל, הם מתחילים ישר לנסות לכרות את העץ וממשיכים להניף את הגרזן עד שהזיעה זורמת, מבלי לעצור כדי לשקול אם זו הגישה הטובה ביותר. אילו היו מתחילים לחשוב מהי הדרך הטובה ביותר לכרות את העץ, יזע רב והמון אנרגיה מיותרת היו נחסכים מהם עד שהעץ סוף סוף נופל (ובינתיים הלקוח שלך כבר רכש את העץ מחוטב עצים יעיל ומהיר יותר). 

ניקח לדוגמא את יכולות המכירה שלכם. בשלושים הדקות הראשונות של היום אתם יכולים לחשוב על השאלות הבאות: 

1. האם המוצר שלי אכן מתאים לקהל שאליו אני פונה? או שאני מקדיש זמן רב מדי ללקוחות לא-אידיאליים?

2. האם אוכל לאתר היכן נמצאים לקוחות פוטנציאליים שלי, ולייצר הרבה יותר הפניות איכותיות עקב כך?

3. מה מאפיין את הלקוחות שלי – מה כואב להם? מהם התשוקות שלהם (בהתייחס למוצר שלי)?

4. האם אני מכיר את ההתנגדויות שלהם, שמונעות מהם לרכוש את המוצר שלי?

5. האם אני יודע לתת מענה משכנע להתנגדויות שהם מעלים? 

6. היכן כדאי לי לשפר – בהשגת הפניות נוספות, שיעלו את אחוז המכירות? או אולי בשיפור המוצר? או בהכרת הלקוחות שלי פנימה והחוצה, באופן שיאפשר לי שיחת מכירה מוצלחת יותר? 

דמיינו את ההבדל בהכנסות ובגידול של העסק עם הגישה הזאת! 30 הדקות הללו בתחילתו של כל יום עשויות להתברר כהשקעה הטובה ביותר שלכם. 

שלושים דקות בכל יום עבודה משמען:

2.5 שעות בשבוע בשיפור אישי ומקצועי
10 שעות בחודש
125 שעות בשנה
דהיינו, שלושה שבועות בשנה, של עבודה ישירה על היכולות הספציפיות שלכם.

אתם חייבים להשקיע זמן כדי להתמקד להיות יעיל, כדי "לחדד את הגרזן". מהו ה"גרזן" שלכם בעסקים? 

לרובנו יש כמה וכמה דברים שאנחנו צריכים לחדד בעסק שלנו. בחרו דבר אחד שבאמת זקוק לתשומת הלב שלכם היום. אל תחכו עד מחר – עשו את זה עכשיו.

ואז – תעבדו, תתמקדו, תשתפרו בתחום הזה. אתם תהיו מופתעים לראות את הקלות שבה אתם יכולים להפיל את העצים הגדולים שלפניכם.

להצלחתכם,

עדי פרידמן
"הצעד הבא" – יעוץ עסקי ממוקד

As a business mentor, I believe that anything we can dream on we can make it happen. For years, I've been helping people to discover their true passions and to turn it into a profitable business, and in a short time.I love business entrepreneurship, built several businesses of my own, and mentored many others to build their own businesses.לאחר שנים של עיסוק פורמלי ובלתי פורמאלי בתחום היעוץ הארגוני והעסקי בתפקידי:יעוץ ארגוני ניהול ופיתוח עסקי אימון וליווי אישי לבעלי עסקים והנחיית מאות אנשים ובני נוער למימוש הפוטנציאל האישי. פיתחתי וניהלתי עמותה, ויעצתי לעמותות נוספות הקמתי עסקים, בחלקם נסגרו וחלקם נמכרו ברווח מצוין. תוך כדי, התמחיתי בהקמת רשתות מחשבים, אבטחת מידע הקמת כלי שיווק כמו אתרי אינטרנט מכירתיים, דפי נחיתה, דפי מכירה, אמצעי סליקה... http://www.tzaad.co.il

נשלח ב כללי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*